MEDİACAT
Çoğu pazarlama faaliyeti artık işe yaramıyor. Çoğu reklam, tüketicilerin zihninde markalar için farklı bir konum yaratamıyor. Çoğu marka adayı, çok geçmeden pazarlama tarihinin derin çukuruna atılıyor ve bir daha hatırlanmıyor.Peki suç kimde? Modern pazarlamanın kurucusu ve pazarlama literatürünün b..
320,32TL
Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletişim araçları, dağıtım kanalları, perakendeciler kısacası pazar ve bu arada toplum, topyekun bir değişim yaşıyor. Pazarlama profesyonelleri artık yalnızca satışla değil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa ge&..
477,40TL
Kavramsal Çağda İş Başarısının 6 Anahtarı Bu Kitapta! 25 Mayıs’ta İstanbul’da konferans veren Daniel Pink’in kitabı çıktı!!! "(Çünkü) geleceği yönetecek olanlar, sağ beynini kullanabilenlerdir." Daniel H. Pink&..
372,68TL
Başkalarıyla yakın ilişkiler içinde sürdürülen bir hayat insanı farklı bir bakış açısına götürür.İnsanların birbirlerine sıkı bağlarla bağlı oldukları hayatlarda bakış açılarının zenginliği yaşanır. Bir bakış a&am..
523,60TL
Benim adım satış danışmanı. İş dünyasının en önemli kişisi benim. Şirketimin marka yüzüyüm. Ben tasarımcıların tasarladığı, tedarikçilerin getirdiği, belki de milyonlarca kişinin yapım aşamasında emek verdiği ürünleri, tam da ..
232,54TL
Bilim insanları, akademisyenler ve araştırmacılar bugüne dek ikna başlığında sayısız teori geliştirdi. Ancak dikkat çekemeyen, insanları harekete geçiremeyen, tüketiciyi motive edemeyen reklam kampanyalarına hâlâ büyük kay..
495,88TL
Göz Açıp Kapayıncaya Dek Geçen İki Saniyede Beynimizde Neler Oluyor?Bir çiftin tartışmasına kulak misafiri olup ilişkilerinin geleceğine dair bir fikre kapıldığınız oldu mu hiç? Maç izlerken bir pasın gol olup olmayacağını anladığınız b..
477,40TL
“Her gün yüzlerce e-posta alıyorum. Keşke insanlar ne istediklerini ilk cümlede söylese! Kısa ve özlü olmak, herkese çokça vakit kazandıracaktır.”- Guy Kawasaki, yazar, yayıncı ve girişimci.Günümüz iş dünyasında hayatta kalabilmenin tek yolu, yalın iletişimci olmak. Gelen verinin çokluğu nedeniyle o..
431,20TL
Günümüzde pek çok kişi Büyük Veri’nin gücünün ve etkisinin farkında, ancak iş bu aracı en verimli şekilde kullanmaya geldiğinde pek çoğumuzun çuvalladığı da bir gerçek. Bu boşluğu gören yazar Bernard Marr; tıptan hukuka, konaklamadan modaya, bilim dünyasından bankacılığa uzanan, oldukça geniş bir ye..
431,20TL
Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions (Büyüleme: Kalbi, Zihni ve Davranışları Değiştirme Sanatı), Guy Kawasaki’nin onuncu kitabı. Yazar bu kitapta yüksek etik standartlardan ödün vermeden bireylerin eylemlerini nasıl etkile..
388,08TL
Devler göründükleri kadar güçlü değildir.Adını, kutsal metinlerde de söz edilen meşhur düellodan alan Davut ve Golyat, sıradan insanlarla devlerin kadim mücadelesine dair bir kitap. “Dev” ile kaste..
477,40TL